När du tar emot dina varor genast kolla att varorna motsvarar det som du har beställt.
REKLAMATION innebär att du meddelar oss att du inte godtar varan och anger på vilket sätt varan är felaktig. Du har rätt att reklamera din vara som du har köpt hos oss enligt konsument-köplagen. Din rätt att reklamera går ut tre år efter att du har tagit emot varan.
Under de första sex månaderna efter köpet är det vår uppgift att bevisa att felet inte fanns från början. Annars räknas felet som ursprungligt. När det har gått mer än sex månader efter köpet är det du som köpare som måste kunna bevisa att felet fanns från början.
Om reklamationen är berättigad väljer du själv om du vill ha ny vara eller pengarna tillbaka. I senare fallet återbetalar vi det du redan kan ha hunnit betala oss plus rimliga fraktkostnader som uppstår när du returnerar varan. När du vill reklamera en produkt, ska underrätta oss med blanketten REKLAMATION
Om du är missnöjd med oss
- berätta det för oss
Om du är nöjd med oss
- berätta det för andra